Χρυσάνθη Μαγριπή
Λογοθεραπεύτρια
Βιογραφικό
Η Χρυσάνθη Μαγριπή είναι λογοθεραπεύτρια με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος Λογοθεραπευτή (7147/2015). Αποφοίτησε από το Τμήμα Λογοθεραπείας του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πατρών το 2015. Από τότε είναι μέλος του Συλλόγου Επιστημόνων Λογοπαθολόγων Λογοθεραπευτών Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ), ενώ από το Φεβρουάριο του 2019 έως τον Νοέμβριο του 2020 υπήρξε μέλος της Ομάδας Ειδικού Ενδιαφέροντος Ειδικών Αναπτυξιακών Διαταραχών Λόγου και Ομιλίας.
Έχει εργασθεί σε ιδιωτικούς φορείς της Αττικής µε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας µε εύρος διαταραχών λόγου, ομιλίας και επικοινωνίας.
Από το 2015 έως σήμερα εργάζεται αξιολογητικά και θεραπευτικά με παιδιά με Δυσπραξία Ομιλίας, Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές (ΔΑΦ), Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή, Μυολειτουργικές Διαταραχές, Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής ή/και Υπερκινητικότητας, Αρθρωτικές και Φωνολογικές Διαταραχές.
Έχει λάβει εξειδικευμένη επιμόρφωση στο πρόγραμμα «Ειδική Αγωγή και Διαπαιδαγώγηση σε Νευροαναπτυξιακές και Αισθητηριακές Διαταραχές» από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έχει εκπαιδευτεί στις μεθόδους Makaton και PECS για την εφαρμογή προγραμμάτων εναλλακτικής επαυξητικής επικοινωνίας καθώς και στο πρόγραμμα TEACCH.
Επιπλέον έχει εκπαιδευτεί στο Διεθνώς Πιστοποιημένο Πρόγραμμα Hanen για Επαγγελματίες Πρώτης Παιδικής Ηλικίας «Teacher Talk» από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Στα πλαίσια της συνεχιζόμενης επιμόρφωσης έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετιζόμενα με μυολειτουργικές και αισθητηριακές διαταραχές όπως τα: «A Three-Part Treatment Plan for Oral Placement Therapy» και «Feeding Therapy: A Sensory Motor Approach». Έχει εκπαιδευτεί στο πρόγραμμα «SIMATA» για παιδιά με Αναπτυξιακή Λεκτική Δυσπραξία.
Επιπλέον έχει εκπαιδευτεί σε θεραπευτικές τεχνικές και προγράμματα εστιασμένα στις δυσκολίες που εμφανίζουν παιδιά στο Φάσμα του Αυτισμού. Έχει ολοκληρώσει το εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τον αυτισμό «Autism Spectrum Disorder» από το Πανεπιστήμιο Davis της Καλιφόρνια. Ακόμα, έχει λάβει εκπαίδευση στο εργαλείο «ΕΔΑΛΦΑ» για τον καθορισμό του επιπέδου λειτουργικότητας του παιδιού με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος.
Έχει εκπαιδευτεί στη χορήγηση και ερμηνεία του Πρωτοκόλλου Λογοπεδικής Αξιολόγησης Σχολικής Ηλικίας (ΠΛΑΣΗ).
Έχει συμμετάσχει στο 1ο και στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Λογοθεραπείας με αναρτημένες ανακοινώσεις.
